سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طواف دل

به رفتار مادرمان ظنین شدیم. بنابر این از خانه خارج شدیم و منتظر ماندیم، یک ساعت بعد یک خودروی پراید مقابل در خانه‌مان توقف کرد و مردی میانسال وارد خانه شد.متهم به قتل ادامه داد: در همین موقع با کلید یدکی که همراهمان بود، وارد خانه شدیم و مشاهده کردیم مادرمان در حال گفت‌و‌گو با مرد غریبه است.آنها با دیدن ما شوکه شده بودند و قصد فرار داشتند که مانع شدیم.
جام جم: 2 برادر جوان پس از آن که به رابطه پنهانی مادرشان با مرد غریبه پی بردند، با قتل مرد میانسال جسدش را در جاده تاکستان ـ قزوین رها کردند.

این حادثه بامداد چهارم اردیبهشت ماه زمانی فاش شد که ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در جاده تاکستان ـ قزوین یک خودروی پراید بدون سرنشین را در حاشیه جاده مشاهده کردند. آنان در بازرسی خودرو، جسد مردی میانسال را پیدا کردند که بر اثر ضربه‌های چاقو کشته شده بود. با گزارش موضوع به مقام قضایی و پس از تحقیقات اولیه جسد مرد غریبه به پزشکی قانونی منتقل شد.

با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، کارآگاهان جنایی آگاهی شهرستان تاکستان جستجو برای مشخص شدن هویت مقتول و شناسایی عامل جنایت را آغاز کردند.

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، روز بعد زنی با مراجعه به یکی از مراکز پلیس شهرستان زنجان از گم شدن شوهر راننده‌اش خبر داد و برای یافتن او تقاضای کمک کرد.

شاکی به پلیس گفت: شوهرم روز گذشته از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. با طولانی شدن غیبتش به جستجو پرداختم اما هیچ خبری از او نبود. شوهرم مسافر به شهرستان تاکستان می‌برد، اما این بار پس از ترک زنجان به طرز مرموزی ناپدید شده است.

در پی این دادخواست، ماموران که احتمال می‌دادند جسد کشف شده متعلق به شوهر گمشده زن شاکی است، از او خواستند در پزشکی قانونی حضور یابد که به این ترتیب هویت مقتول مشخص شد.

کارآگاهان جنایی در ادامه تحقیقات متوجه شدند مرد گمشده ـ مقتول ـ از چندی پیش با زنی میانسال آشنا شده و با او ارتباط پنهانی داشته است.با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و زن غریبه به عنوان مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت تا این که خانه‌اش در یکی از محله‌های مرکزی شهرستان تاکستان شناسایی و او دستگیر شد.

اعتراف به رابطه پنهانی

زن میانسال در بازجویی به پلیس گفت: چندی پیش، به عنوان مسافر سوار خودروی این راننده ـ مقتول ـ شدم و ارتباطمان شکل گرفت. مرد غریبه می‌خواست از همسرش جدا شود و خواست من نیز طلاق بگیرم تا با یکدیگر ازدواج کنیم، اما شوهرم حاضر به جدایی نبود.

متهم اضافه کرد: ارتباط پنهانی‌ام با مرد راننده ادامه داشت و او در غیاب فرزندان و شوهرم به دیدنم می‌آمد اما روز حادثه وقتی به خانه‌مان آمد، 2 پسرم سرزده وارد خانه شدند و با دیدن مرد غریبه، با چاقو او را به قتل رساندند.

در پی اعتراف زن متهم، 2 پسرش به اتهام جنایت تحت تعقیب قرار گرفتند تا این که چند روز پیش، متهمان فراری هنگام پرسه زدن در یکی از بوستان‌های شهر دستگیر شدند.متهمان با انتقال به پلیس آگاهی تاکستان در بازجویی‌های پلیسی به کشتن مرد غریبه و رها کردن جسدش در حاشیه جاده اعتراف کردند.

یکی از متهمان به پلیس گفت: چند ماهی بود که به رفت و آمدهای مادرم مشکوک شده بودیم و از یک هفته پیش از حادثه، او را زیرنظر گرفتیم. روز حادثه مادرم با اصرار از ما می‌خواست تنهایش بگذاریم و به خانه مادربزرگمان برویم.

متهم به قتل اضافه کرد: به رفتار مادرمان ظنین شدیم. بنابر این از خانه خارج شدیم و منتظر ماندیم، یک ساعت بعد یک خودروی پراید مقابل در خانه‌مان توقف کرد و مردی میانسال وارد خانه شد.متهم به قتل ادامه داد: در همین موقع با کلید یدکی که همراهمان بود، وارد خانه شدیم و مشاهده کردیم مادرمان در حال گفت‌و‌گو با مرد غریبه است.آنها با دیدن ما شوکه شده بودند و قصد فرار داشتند که مانع شدیم.

وی اضافه کرد: ابتدا مادرمان را در اتاقی زندانی کردیم. بعد مرد غریبه را کتک زدیم و با کارد آشپزخانه او را کشتیم سپس جسدش را لای پتویی قرار دادیم و با انداختن در صندلی عقب خودرو از محل دور شدیم و خودرو را نیز در حاشیه جاده رها کردیم.

درپی اعتراف متهم، برادرش نیز بازجویی شد و به همدستی در قتل مرد غریبه و رها کردن جسد او در حاشیه جاده تاکستان ـ قزوین اعتراف کرد.

بنابر این گزارش، متهمان پس از بازسازی صحنه جنایت، روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 2:15 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |

 مهر نوشت:

گوهر خیراندیش، بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود در زمینه تئاتر در سال جاری گفت: «قرار است برای تدریس به سه دانشگاه معتبر آمریکا به این کشور سفر کنم. به همین خاطر نتوانستم در نمایش آقای کیومرث پوراحمد که توسط اصغر عبدالهی نوشته شده حضور داشته باشم. کارهای آقای عبدالهی را دوست دارم و پیش از این نیز تجربه خوبی در «گل یخ» با آقای پوراحمد داشتم ولی به دلیل سفر، حضور در این اثر برایم مقدور نیست.»

خیراندیش یادآور شد: «بیشتر از هر کسی دوست دارم هر سال به تئاتر بیایم و روی صحنه تئاتر حاضر شوم زیرا نفس‌های تماشاگر من را احیا می‌کند و احساس می‌کنم همیشه باید در چند قدمی آن‌ها باشم. قرار بود در نمایشی هم به همراه صابر ابر و هانیه توسلی حضور داشته باشم که این کار هم به دلیل فرصت کمی که دارم امکان‌پذیر نبود.»

وی با اشاره به فرصت کم باقیمانده تا سفر خود به خارج از کشور گفت: «ترجیح می‌دهم در این فرصت اندک در یک تئاتر تلویزیونی حضور داشته باشم، زیرا زمان تمرین و فیلمبرداری تئاتر تلویزیونی کمتر است. نیما دهقان به عنوان تهیه‌کننده متنی را به من داده که در حال خواندن آن هستم و قرار است این متن با کارگردانی روزبه معصومی در قالب تئاتر تلویزیونی تولید شود.»

بازیگر نمایش‌های «عروسی خون» علی رفیعی و «ملاقات بانوی سالخورده» حمید سمندریان تأکید کرد: «اگر می‌توانستم زندگی خود و سه فرزندم را به وسیله پول تئاتر اداره کنم فقط تئاتر کار می‌کردم، چون حسی که از اجرای تئاتر به من منتقل می‌شود بسیار بی‌نظیر است. بدون این‌که شعار بدهم معتقدم که حس تزکیه در تئاتر و تمرینات تئاتر می‌تواند قابل لمس باشد.»

خیراندیش اظهار امیدواری کرد که هنرمندان تئاتر بتوانند از طریق این هنر به لحاظ مالی تأمین شوند و مسئولان نیز به تئاتر که هویت نمایشی و فرهنگی یک ملت است بها بدهند.


نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 2:4 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |

ماموران امنیتی عربستان در داخل خودرویی، دختری را پیدا کردند که در داخل یک کیف زندانی شده بود.

به گزارش  برنا به نقل از الوطن، پلیس محلی عربستان اعلام کرد که نیروهای امنیتی در مسیر شهرالطائف به الریاض به هنگام بازرسی خودروها اتومبیل مشکوکی را بازرسی کردند.

بر اساس گزارش این منابع محلی، پس از بازرسی کامل این خودرو، کیفی کشف شد که در داخل آن یک دختر 20 ساله قرار داشت .





نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 2:1 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |

شجریان


نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 2:1 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |

پورحیدری: ادبیات گفتاری مظلومی درست نیست/ من ممنوع التصویرم/ پرویز حتی نمی داند تکلیفش چه می شود
 
- منصور پورحیدری می گوید فشارهای کاری باعث شده تا پرویز مظلومی ، تمرکزش را از دست بدهد.

سرپرست و مدیر فنی باشگاه استقلال در روزهایی که پرویز مظلومی از هر فرصتی استفاده می کند تا گناه حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا و از دست رفتن فرصت قهرمانی را به گردن رسانه ها بیاندازد. او به طور خاص روی نظرسنجی خبرورزشی ، زوم کرده و می گوید اینکه طرفداران باشگاه خواهان تغییرات در کادرفنی شده اند ، کودتایی است علیه او. نکته ای که سبب شد تا با نظرات منصور پورحیدری را در این باره بپرسیم.  آیا او رفتارهای این روزهای شاگرد خود را می پسندد؟ او در این باره می گوید:« خیلی رک بگویم که من موافق این نوع برخوردها نیستم و این ادبیاتی که او به کار برده را نمی پسندم. البته من به او حق می دهم. یک بخشی از این رفتارها ناشی از فشاری است که او تحمل کرده. از ابتدای فصل ، هیچ کس فکر نمی کرد که این تیم بتواند یکی از 5 تیم بالای جدول باشد . پرویز و فتح الله زاده ، خیلی خون دل خوردند تا توانستند تیم را به این جایگاه برسانند. همین الان ، تیم بدهی های زیادی از فصول قبلی اش دارد و برای فراهم کردن پول بچه ها ، زحمات زیادی کشیده می شود. »

او ادامه می دهد:« شما همین الان را ببینید. من قبول دارم که ما حتی می توانستیم قهرمان لیگ باشیم اما شرایط آن طوری نشد که باید می شد. مثلا ما در بعضی از بازی های مان ، اشتباهاتی هم داشتیم اما همین حالا توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم. اتفاق بدی نیست . یعنی ما موفق بودیم. با این وجود همین الان پرویز مظلومی نمی داند که فصل بعد ، تکلیفش چه می شود. او با استقلال قراردادی دو ساله دارد. با این وجود همین الان معلوم نیست تکلیف ورزش چه می شود. اینکه آیا وزارت ورزش که تشکیل بشود ، مدیران تیم می مانند یا نه . این ها به تیم لطمه می زند. ما فصل قبل نتوانستیم که خوب یارگیری کنیم. این فصل هم خیلی مشخص نیست که بتوانیم بهتر از فصل قبل در فصل یارگیری ، عمل کنیم. استقلال ما این فصل بازیکنان خوبی داشت اما بی تردید ما کمبودهایی در ترکیب مان داشتیم. این می شد که نتوانیم موفق عمل کنیم. استقلال در همه تاریخش ، بازیکنان کناری منحصر به فردی داشته اما امسال ما ، این ویژگی را نداشتیم اما همین فصل هم به اندازه خودمان موفق بودیم. من از ابتدا هم گفتم که نوع ادبیات استفاده شده از سوی مظلومی را نمی پسندم اما باید کمی هم به او حق بدهید.»

پورحیدری ادامه می دهد:« البته این ادبیات و این رفتارها در تمام فوتبال مان مستولی شده. این فشار طوری شده که همه را از فوتبال زده کرده. من اشک های مایلی کهن را که دیدم از فوتبال بیزار شدم. این چه اتفاقاتی است که در فوتبال مان می افتد. به قرآن زشت است این اتفاقات. خود من الان مدت هاست که از طرف تلویزیون ممنوع التصویر هستم چون به بازیکنانم اجازه ندادم توی زمین مصاحبه کنند. کلی برای خودم دشمن تراشیده ام اما با این کارم ، تلاش کردم تا حاشیه ها را کم کنم. »


نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 1:53 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |

<      1   2   3   4   5   >>   >

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ