سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طواف دل

به رفتار مادرمان ظنین شدیم. بنابر این از خانه خارج شدیم و منتظر ماندیم، یک ساعت بعد یک خودروی پراید مقابل در خانه‌مان توقف کرد و مردی میانسال وارد خانه شد.متهم به قتل ادامه داد: در همین موقع با کلید یدکی که همراهمان بود، وارد خانه شدیم و مشاهده کردیم مادرمان در حال گفت‌و‌گو با مرد غریبه است.آنها با دیدن ما شوکه شده بودند و قصد فرار داشتند که مانع شدیم.
جام جم: 2 برادر جوان پس از آن که به رابطه پنهانی مادرشان با مرد غریبه پی بردند، با قتل مرد میانسال جسدش را در جاده تاکستان ـ قزوین رها کردند.

این حادثه بامداد چهارم اردیبهشت ماه زمانی فاش شد که ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در جاده تاکستان ـ قزوین یک خودروی پراید بدون سرنشین را در حاشیه جاده مشاهده کردند. آنان در بازرسی خودرو، جسد مردی میانسال را پیدا کردند که بر اثر ضربه‌های چاقو کشته شده بود. با گزارش موضوع به مقام قضایی و پس از تحقیقات اولیه جسد مرد غریبه به پزشکی قانونی منتقل شد.

با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، کارآگاهان جنایی آگاهی شهرستان تاکستان جستجو برای مشخص شدن هویت مقتول و شناسایی عامل جنایت را آغاز کردند.

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، روز بعد زنی با مراجعه به یکی از مراکز پلیس شهرستان زنجان از گم شدن شوهر راننده‌اش خبر داد و برای یافتن او تقاضای کمک کرد.

شاکی به پلیس گفت: شوهرم روز گذشته از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. با طولانی شدن غیبتش به جستجو پرداختم اما هیچ خبری از او نبود. شوهرم مسافر به شهرستان تاکستان می‌برد، اما این بار پس از ترک زنجان به طرز مرموزی ناپدید شده است.

در پی این دادخواست، ماموران که احتمال می‌دادند جسد کشف شده متعلق به شوهر گمشده زن شاکی است، از او خواستند در پزشکی قانونی حضور یابد که به این ترتیب هویت مقتول مشخص شد.

کارآگاهان جنایی در ادامه تحقیقات متوجه شدند مرد گمشده ـ مقتول ـ از چندی پیش با زنی میانسال آشنا شده و با او ارتباط پنهانی داشته است.با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و زن غریبه به عنوان مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت تا این که خانه‌اش در یکی از محله‌های مرکزی شهرستان تاکستان شناسایی و او دستگیر شد.

اعتراف به رابطه پنهانی

زن میانسال در بازجویی به پلیس گفت: چندی پیش، به عنوان مسافر سوار خودروی این راننده ـ مقتول ـ شدم و ارتباطمان شکل گرفت. مرد غریبه می‌خواست از همسرش جدا شود و خواست من نیز طلاق بگیرم تا با یکدیگر ازدواج کنیم، اما شوهرم حاضر به جدایی نبود.

متهم اضافه کرد: ارتباط پنهانی‌ام با مرد راننده ادامه داشت و او در غیاب فرزندان و شوهرم به دیدنم می‌آمد اما روز حادثه وقتی به خانه‌مان آمد، 2 پسرم سرزده وارد خانه شدند و با دیدن مرد غریبه، با چاقو او را به قتل رساندند.

در پی اعتراف زن متهم، 2 پسرش به اتهام جنایت تحت تعقیب قرار گرفتند تا این که چند روز پیش، متهمان فراری هنگام پرسه زدن در یکی از بوستان‌های شهر دستگیر شدند.متهمان با انتقال به پلیس آگاهی تاکستان در بازجویی‌های پلیسی به کشتن مرد غریبه و رها کردن جسدش در حاشیه جاده اعتراف کردند.

یکی از متهمان به پلیس گفت: چند ماهی بود که به رفت و آمدهای مادرم مشکوک شده بودیم و از یک هفته پیش از حادثه، او را زیرنظر گرفتیم. روز حادثه مادرم با اصرار از ما می‌خواست تنهایش بگذاریم و به خانه مادربزرگمان برویم.

متهم به قتل اضافه کرد: به رفتار مادرمان ظنین شدیم. بنابر این از خانه خارج شدیم و منتظر ماندیم، یک ساعت بعد یک خودروی پراید مقابل در خانه‌مان توقف کرد و مردی میانسال وارد خانه شد.متهم به قتل ادامه داد: در همین موقع با کلید یدکی که همراهمان بود، وارد خانه شدیم و مشاهده کردیم مادرمان در حال گفت‌و‌گو با مرد غریبه است.آنها با دیدن ما شوکه شده بودند و قصد فرار داشتند که مانع شدیم.

وی اضافه کرد: ابتدا مادرمان را در اتاقی زندانی کردیم. بعد مرد غریبه را کتک زدیم و با کارد آشپزخانه او را کشتیم سپس جسدش را لای پتویی قرار دادیم و با انداختن در صندلی عقب خودرو از محل دور شدیم و خودرو را نیز در حاشیه جاده رها کردیم.

درپی اعتراف متهم، برادرش نیز بازجویی شد و به همدستی در قتل مرد غریبه و رها کردن جسد او در حاشیه جاده تاکستان ـ قزوین اعتراف کرد.

بنابر این گزارش، متهمان پس از بازسازی صحنه جنایت، روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 2:15 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ