سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طواف دل

پدری فرزندش را به آتش کشید
از مدتی پیش مینا (مادر باربد) پایش را توی یک کفش کرده بود که می‌خواهم از تو طلاق بگیرم اما من راضی به این جدایی نبودم وقتی او مرا چندین بار به طلاق تهدید کرد من هم با پرخاش به او گفتم اگر بخواهد در این رابطه اقدام قانونی کند بلای بدی سر باربد خواهم آورد.
تهران امروز: پدری که پسر خود را به‌ آتش کشیده است همسرش را مقصر می‌داند.

وی که 32 سال سن دارد و به شیشه معتاد است گفت: از مدتی پیش مینا (مادر باربد) پایش را توی یک کفش کرده بود که می‌خواهم از تو طلاق بگیرم اما من راضی به این جدایی نبودم وقتی او مرا چندین بار به طلاق تهدید کرد من هم با پرخاش به او گفتم اگر بخواهد در این رابطه اقدام قانونی کند بلای بدی سر باربد خواهم آورد.

اما مینا سرانجام خانه را ترک کرد و گفت دیگر برنمی گردد.من دوباره او را تهدید کردم و گفتم اگر به خانه برنگردد به باربد آسیب می‌رسانم اما این تهدیدات نیز سودی نبخشید.

مینا نیز که به شدت گریه می‌کرد گفت: از قبل از ازدواج می‌دانستم محمد شیشه می‌کشد هر چند وی انکار می‌کرد.

بعد از ازدواج این من بودم که باید به جای محمد کار می‌کردم و خرج و مخارج زندگی را تامین می‌کردم. به خاطر اینکه هیچ اراده‌ای در محمد برای ترک شیشه نمی‌دیدم تصمیم به جدایی از وی گرفتم. به خانه پدری‌ام که رفتم محمد به من زنگ زد و گفت اگر برنگردی دست باربد را برایت می‌فرستم و اگر بازهم بر نگردی بقیه اعضایش را هم می‌فرستم.

من به واسطه پولی که وی از یکی از همسایه‌ها قرض می‌خواست و با پادرمیانی آن همسایه باربد را از وی گرفتم.

باربد تنها امید من بود.روز حادثه پدرم برای خرید از خانه خارج شد و من و باربد و مادرم در خانه بودیم. محمد به طور مخفیانه وارد خانه شد و در یک لحظه بچه را با خود به پایین برد. فکر نمی‌کردم آنقدردیوانه باشد ولی یکدفعه با فریادهای باربد فهمیدم وی فرزندمان را آتش زده است.

وضعیت کودک سوخته

پرستاران باربد می‌گویند آسیب‌ها آنقدر شدید است که حتی نمی‌توان به این کودک سرم وصل کرد و پوستش از بین رفته است. لبهایش هم سوخته و نمی‌تواند غذاهم بخورد و ما از طریق بینی باربد مایعات وارد بدن او می‌کنیم و به او دارو می‌دهیم.

محمد هم که خودش دچار 50 درصد سوختگی شده است در بخش سوختگی بیمارستان مدنی تهران بستری است و بریده بریده صحبت می‌کند. دیروز وقتی این مرد در برابر سوالات خانم صدر مددکار انجمن حمایت از حقوق کودک قرار گرفت با گفتن حواشی ماجرا از پاسخ طفره رفت و گفت که همسرش را عامل این ماجرا می‌داند.

تحقیقات هم نشان داده که این مرد از مدت‌ها قبل ماده محرک شیشه مصرف می‌کرده است و احتمالا تحت تاثیر همین ماده هم دست به چنین عمل دلخراشی زده است.

گفتنی است این کودک دچار 70 درصد سوختگی شده است.آسیب در مورد او کاملا جدی است.


نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 1:52 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |

، این رستوران که در شهر توکیو پایتخت ژاپن قرار دارد، 2 میمون را به عنوان پیشخدمت استخدام کرده است.
یک رستوران ژاپنی از 2 میمون به عنوان پیشخدمت استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از روزنامه اردنی السبیل، این رستوران که در شهر توکیو پایتخت ژاپن قرار دارد، 2 میمون را به عنوان پیشخدمت استخدام کرده است.

این 2 میمون به منظور کمک به گارسون های این رستوران به کار گرفته شده اند.

بر اساس این گزارش، هریک از این میمون ها وظیفه جداگانه ای در این رستوران بر عهده دارد. یکی از آنها که 12 ساله است، وظیفه دارد غذاها و نوشیدنی ها را نزد مشتری ها ببرد، اما میمون کوچک‌تر مسوولیت دادن حوله و دستمال کاغذی به مشتریان را برای پاک کردن دست هایشان را بر عهده دارد.

گفتنی است؛ مدیر این رستوران ادعا کرده است که با استخدام این 2 میمون تعداد مشتریان این رستوران 2 برابر شده است.






نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 1:51 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |

به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از البشائر، برخی از مردم بر این باورند که گروه شیطان پرست به گروهی گفته می شود که از دین منحرف شده باشند.


اما شیطان پرستی واقعی را باید در کشور آمریکا مشاهده کرد که در آن گروهی از شیطان پرستان هستند که آن را به عنوان یک دین قبول دارند.

این باند یک گروه سازمان یافته ای هستند که هم اکنون در سراسر جهان در حال پیشروی هستند.



اوقات فراغت و ثروت و احساس بی نیازی از ممهترین عواملی است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم موجب ظهور این گروه شد.



گفتنی است که در دهه 1960 شیطان پرستی توسط سرمایه داران یهودی مورد حمایت قرار گرفلت و پس از آن چند گروه شیطان پرست دیگر در کشورهای انگلستان و آمریکا به وجود آمد که معروفترین آنها تشکیل کلیسای شیطان در شهر سان فرانسیسکو است.


نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 1:50 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |

آیا هنگام حضور در جمع مردم احساس می‌کنید که مدام مورد قضاوت یا ارزیابی قرار می‌گیرید و حتی برای جلوگیری از بروز آن از این موقعیت‌ها دوری می‌کنید؟
 
همشهری: ممکن است تست‌های اختلال اضطراب اجتماعی زیر به شما در تشخیص اینکه آیا از اضطراب اجتماعی رنج می‌برید یا خیر، کمک کند. بنابراین نتایج این اطلاعات نباید به منزله طبابت و جایگزین توصیه‌های پزشکتان تلقی شود.

 اگرچه اضطراب اغلب اوقات یک پاسخ عادی به استرس و تنشی است که زندگی روزمره را پر کرده اما ممکن است برای خیلی از مردم مشکلی بزرگ محسوب شود.

اگر اضطراب، روش زندگی‌تان را تغییر داده ممکن است دچار اختلال اضطراب اجتماعی شده باشید. اضطراب اجتماعی (یا اجتماع‌هراسی) به اضطرابی اطلاق می‌شود که به واسطه وقایع اجتماعی ایجاد می‌شود. به‌رغم نبود تست‌های آسان اختلال اضطراب اجتماعی اما علائم و نشانه‌های گوناگون شناخته‌شده‌ای وجود دارد که به شما در درک حالاتی که تجربه می‌کنید، کمک خواهد کرد.

آیا شما به علت احساس ناراحتی شدید از روبه‌رو شدن با غریبه‌ها یا ترس طاقت‌فرسا از انجام کاری یا گفتن حرفی که باعث شرمندگی‌تان شود، برنامه زندگی‌تان را تغییر می‌دهید؟

آیا هنگامی که از شما خواسته می‌شود در مقابل جمعی از مردم کاری را انجام دهید یا صحبت کنید، دچار مشکلاتی توأم با اضطراب شدید نظیر تپش قلب یا حتی لرزش و رعشه می‌شوید؟

آیا گاهی اوقات دچار فشار احساسی مانند تنفس کوتاه یا اینکه انگار قادر به تنفس نیستید، می‌شوید؟

آیا گاهی اوقات فشار احساسی را نظیر ترس از اینکه دارید دیوانه می‌شوید یا از دنیای واقعی جدا شده‌اید، تجربه می‌کنید؟

آیا از خوردن، نوشیدن یا نوشتن مطلبی در حضور جمعی از مردم واهمه دارید یا دست کشیده‌اید؟

آیا تعاملات اجتماعی با محل کار، آموزشگاه یا زندگی شخصی‌تان تعارض دارد؟

آیا هنگام حضور در جمع مردم احساس می‌کنید که مدام مورد قضاوت یا ارزیابی قرار می‌گیرید و حتی برای جلوگیری از بروز آن از این موقعیت‌ها دوری می‌کنید؟

آیا هنگام سر و کار داشتن با شخصیت‌های ذیصلاح نظیر استاد، رئیس یا افراد ذیصلاح دیگر دچار حالت عصبی، ترس یا ناراحتی شدید می‌شوید؟

آیا متوجه می‌شوید که ترس‌تان بیش از اندازه و غیرمنطقی است اما یارای مقابله با آن را ندارید؟

آیا اغلب اوقات از تلفن‌زدن به افراد ناشناس تحت فشار قرار می‌گیرید و از تماس با آنها خودداری می‌کنید؟

افرادی که تصور می‌کنند از یک یا چند مورد از این مشکلات رنج می‌برند، اغلب از شرایط خود احساس شرمساری می‌کنند و به پنهان‌کردن اضطرابشان به هر قیمتی خو گرفته‌اند. آنچه مسلم است راه‌هایی برای کمک به شما وجود دارد و شما می‌توانید برای تشخیص قطعی به پزشک متخصص مراجعه کنید.


نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 1:49 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |

تصاویری از یک عروسی مجلل و لوکس در چین
ماشین عروس خانم



ماشین آقا داماد



نمای بیرونی و درونی خانه داماد



هدایای داماد یا به اصطلاح خودمان زیر لفظی شامل : چک، پلاک های طلا، کاسه برنج طلایی و مخلفات دیگر



داماد و ساقدوش هایش عازم خانه عروس می شوند



منزل خانواده عروس خانوم



حلقه الماس نشان و الماس های مانیکور ناخن های عروس



رد کردن پلاک های مخصوص هدایا از زیر در اتاق عروس برای باز کردن در به روی داماد خوشبخت



سالن پذیرایی میهمانان جشن عروسی



ساقدوش های داماد از اینکه بخت داماد باز شده احساس رضایت می کنند




و بالاخره مراسم عروس کشانی و اتومبیل هایی که ماشین مخصوص عروس را اسکورت می کنند
F360 ، 4 Porsche Cayennes ، Range Rovers ، BMW X5 ، Aude Q7
، 4 Ferrari , 4 Rolls Royce ، 6 Mercedes Benz ، 6 Bentleys ، 6 Wranglers ، Lamborghinis ، a Hummer، 20 Audi A8s
در بین این ماشین ها دیده می شوند ...






















نوشته شده در چهارشنبه 90/2/28ساعت 1:47 عصر توسط دلدار نظرات ( ) | |

<      1   2   3   4   5   >>   >

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ